BREUKEN – DOELEN
DOEL 1: BREUKENTAAL (HER)KENNEN EN BENOEMEN
2e helft groep 7
2e helft groep 7
2e helft groep 7
2e helft groep 7
2e helft groep 7
DOEL 2: BESCHRIJVEN VAN EEN DEEL VAN EEN GEHEEL MET EEN BREUK
DOEL 2: BESCHRIJVEN VAN EEN DEEL VAN EEN GEHEEL MET EEN BREUK
2e helft groep 7
2e helft groep 7
2e helft groep 7
2e helft groep 7
DOEL 3: ELEMENTAIRE BREUKEN KUNNEN VERGELIJKEN, ORDENEN EN PLAATSEN OP DE GETALLENLIJN
DOEL 3: ELEMENTAIRE BREUKEN KUNNEN VERGELIJKEN, ORDENEN EN PLAATSEN OP DE GETALLENLIJN
1e helft groep 8
1e helft groep 8
1e helft groep 8
1e helft groep 8
DOEL 4: DEEL VAN EEN HOEVEELHEID KUNNEN BETALEN
DOEL 4: DEEL VAN EEN HOEVEELHEID KUNNEN BETALEN
2e helft groep 8
2e helft groep 8
2e helft groep 8
DOEL 5: TAAL VAN VERHOUDINGEN KENNEN
DOEL 5: TAAL VAN VERHOUDINGEN KENNEN
2e helft groep 8
DOEL 6: EENVOUDIGE VERHOUDINGSPROBLEMEN OPLOSSEN
DOEL 6: EENVOUDIGE VERHOUDINGSPROBLEMEN OPLOSSEN
2e helft groep 8
DOEL 7: EENVOUDIGE RELATIES TUSSEN BREUKEN, KOMMAGETALLEN EN PROCENTEN HERKENNEN
DOEL 7: EENVOUDIGE RELATIES TUSSEN BREUKEN, KOMMAGETALLEN EN PROCENTEN HERKENNEN
2e helft groep 8
2e helft groep 8
DOEL 8: OPTELLEN EN AFTREKKEN VAN VEEL VOORKOMENDE GELIJKNAMIGE BREUKEN BINNEN EEN BETEKENISVOLLE SITUATIE
DOEL 8: OPTELLEN EN AFTREKKEN VAN VEEL VOORKOMENDE GELIJKNAMIGE BREUKEN BINNEN EEN BETEKENISVOLLE SITUATIE
2e helft groep 8
2e helft groep 8
2e helft groep 8
DOEL 9: INFORMEEL VERMENIGVULDIGEN EN DELEN MET BREUKEN
DOEL 9: INFORMEEL VERMENIGVULDIGEN EN DELEN MET BREUKEN
2e helft groep 8